Windows creator

به گزارش شبكه مگ آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 که با نام Creators شناخته می شود، به زودی منتشر خواهد شد با توجه به شنیده ها در جریان نمایشگاه CES 2017 به نظر قرار است این به روز رسانی کامل در تاریخ 10 آپریل (21 فروردین 96) با پشتیبانی از وای گیگ از راه می رسد.

پیشرفت ها و ویژگی های متعددی به این آپدیت جدید نسبت داده می شود که بعضی در حد شایعات باقی مانده اند و برخی نیز مورد تایید رسمی مایکروسافت قرار گرفته اند.

همانطور که می دانید در کنفرانس WinHEC که توسط ماکروسافت در کشور چین برگزار شد، جزئیاتی این به روز رسانی مورد بحث و اطلاع رسانی گردید.

یکی از ویژگی ها که با انتشار اسلاید رسمی ویندوز 10 از طریق وب سایت مایکروسافت مشخص گردیده، اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از پروتکل شبکه ای وای-گیگ با شماره استاندارد 802.11ad است.

 

11ad
11ad mobile use cases

قابیت های پروتکل وای گیگ

پروتکل وای گیگ امکان انتقال داده فوق سریع، پهنای باند بالا و سرعت دانلودی معادل با 8 گیگابیت بر ثانیه روی فرکانس وای-فای 60 گیگاهرتز را فراهم می کند.

هرچند می دانیم که برای این منظور می بایست سخت افزاری با پشتیبانی از پروتکل وای گیگ تهیه شود و یا کامپیوتری مجهز و جدید خریداری کنیم.

اما در هر صورت ردموندی ها تاکید دارند که به لطف این آپدیت هر سخت افزار و سیستمی که از پروتکل وای گیگ پشتیبانی کند، با ویندوز 10 سازگار خواهد بود.

پاسخ خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید