چطور خوره ی سینما باشیم

اگر به اندازه‌ی کافی نتوانستید در این مدتی که طب اسکار داغ بود اطلاعات سینمایی خود را به رخ اطرافیانتان بکشید، این مطلب برای شماست. امروز سعی داریم به مناسبت دومین اسکار فرهادی به راهکارهای بپردازیم که با استفاده از آنها، کم کم می‌توانید به یک خوره‌ی سینما و سریال تبدیل شوید.

سه طرفند گوگلی برای سینما دوستان

گوگل به عنوان برترین موتور جستجوگر اینترنتی قابلیت های مخفی جالبی در بسیاری از زمینه‌ها دارد که در این فرصت به سه مورد از آنها که مرتبط با فیلم و سینما و سریال است می‌پردازیم:

یک اطلاع از تاریخ آغاز به اکران فیلم‌ها: برای این منظور کافی است در نوار جستجوی گوگل نام فیلم و سپس عبارت “Release Date” را تایپ کنید تا گوگل تاریخ اکران آن را به شما نشان دهد.

تاریخ اکران فیلم توسط گوگل

دو، می‌خواهید تاریخ پخش قسمت بعدی سریال مورد علاقه خور را بدانید؟ کافیست کلمه‌ی Episode را در ادامه‌ی اسم سریال مورد علاقه‌ی خود در نوار جستجوی گوگل تایپ کنید.

اطلاع از تاریخ پخش سریال ها

سه اطلاع از فیلم‌های در حال اکران در اطراف شما برای اینکار کافی است در نوار جستجوی گوگل به مانند تصویر زیر نام منطقه‌ای مورد نظر خود و کلمه‌ی Movie را جستجو کنید .

سینما های اطراف من

می‌خواهید خوره سینما باشید؟ مثل یک خوره فکر کنید!

حتما پیش آمده که برای تماشای فیلمی به سینما و یا منزل آشنایی دعوت شده باشید و دیر رسیده باشید و یا در جمعی از دوستان در رابطه با فیلمی که شما آن را ندیده‌اید صحبت باشد و شما هاج و واج دیگران را تماشا کرده باشید، در این مواقع بهترین کاری که می‌شود کرد چیست؟ معمولا مجبور کردن دیگران به عقب گرداندن فیلم کار شدنی نیست و یا همراهی با دیگران و سر تکان دادن در تایید آنها باعث می شود شبیه احمق‌ها به نظر برسیم اما در اینگونه مواقع استفاده از تکنولوژی باز هم راه حل بهتری است.

قبل ترها اپلیکیشنی بنام IntoNow وجود داشت که از سری خریدهای یاهو بود و دقیقا برای این مواقع طراحی شده بود. از آنجایی که شرکت‌های بزرگ ید طولایی در خریدن و خراب کردن اپلیکیشن‌های کارامد دارند این اپ هم در سال 2014 توسط یاهو برای همیشه بسته شد.

اما همچنان با گشت و گذار در اینترنت به برنامه‌های برخورد می‌کنید که باعث جذاب تر کردن فیلم و همچنین افزایش اطلاعات کاربران خود می‌شوند، اپلیکیشن‌های همچون Showgo که قابلیت نمایش نظرات دیگر مخاطبان در لحظه‌های مختلف فیلم را دارند تا اپلیکیشن Thetake که البسه و لوازمی که در فیلم‌ها دیده ‌شود را به فروش می‌رساند.

شما برای افزایش اطلاعات سینمایی خود چه راهکارهایی دارید؟

پاسخ خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید