قرارداد اپراتورهای مجازی با ایرانسل

اپراتورهای مجازی شبکه تلفن همراه یا (MVNO (Mobile Virtual Network Operator یک اپراتور تلفن همراه است که خود عملأ دارای بستر فنی انتقال داده نیستند ولی به‌ واسطه عقد قرارداد با اپراتورهای دارای شبکه انتقال داده  این خدمات را به صورت عمده خریداری و با نشان تجاری و برند خود در بازار خرده‌فروشی عرضه می‌کند.

به گزارش شبکه مگ و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، قرارداد همکاری ایرانسل با دو اپراتور مجازی «نگین ارتباطات آوا» و «همراه هوشمند آینده» نهایی شد. این دو اپراتور قرار است علاوه بر مبادرت به ارایه خدمات تلفن همراه در حوزه‌های نوظهوری چون خدمات پرداخت همراه نیز به صورت گسترده و متمرکز با ایرانسل همکاری کنند.

پیش از این ایرانسل اعلام کرده بود تلاش دارد تا با همه اپراتورهای مجازی به نتیجه رسیده و حتی شرایط را به گونه‌ای پیش ببرد که با تمام آن‌ها قرارداد همکاری داشته باشد.

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل، در مراسم رونمایی از پروژه‌ها و دست‌آوردهای این شرکت در بهمن ماه سال جاری، در حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفته بود: «تاکنون 22 شرکت که متقاضی فعالیت در حوزه اپراتور مجازی بوده‌اند  با ایرانسل مذاکراتی داشته‌اند. از این تعداد، ایرانسل با دو شرکت «نگین ارتباطات آوا» و «همراه هوشمند آینده» به مرحله عقد قرارداد رسیده ‌است».

بنظر شما با آمدن اپراتورهای مجازی بازار خدمات اپراتورها می تواند بهبودی پیدا کند؟ نظرات خود را با دیگر کاربران شبکه مگ به اشتراک بگذارید.

پاسخ خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید