اپراتورهای مجازی
اپراتورهای مجازی

قرار بود در ۲۹ اسفندماه سال جاری همزمان با روز زن اولین سری از سیم کارت‌های اپراتورهای مجازی وارد بازار شوند. اپراتورهای مجازی موبایل ( MVNO ) برای ارائه خدمات بهتر و جدید به مشترکان خود اقدام به به گرفتن مجوز فعالیت کرده‌اند و ملزم به عقد قرارداد با برخی از اپراتورهای تلفن همراه شدند.

به گزارش شبکه مگ و به نقل از خبرگزاری ایسنا، بر اساس این قرارداد شرکت کیش سل پارس که یکی از هاMVNO که موفق به عقد قرارداد با اپراتورهای تلفن همراه و دریافت مجوزهای لازم شد، هم اکنون قرار است همزمان با روز زن سیم کارت‌های این شرکت با برند سامان‌تل به دو شکل اعتباری و دائمی وارد بازار کند. پیش‌شماره این سیم کارت‌ها که پوشش آنها در سراسر کشور برقرار خواهد بود ۰۹۹۹۹۹ است. (با مراجعه به پرتال این شرکت متوجه می شوید همچنان امکان فروش، ثبت نام و پیش ثبت‌نام وجود ندارد)

این سیم کارت‌ها علاوه بر ارائه سرویس‌های پایه تلفن همراه یعنی مکالمه و پیامک، قابلیت ارائه اینترنت پرسرعت۳G و ۴G را نیز دارا خواهد بود و در قالب آنها می‌توان از سرویس‌های ارزش افزوده نیز استفاده کرد. طبق این گزارش، این سیم کارت‌ها، امکان دسترسی به خدمات پرداخت الکترونیک و سرویس‌های بانکی را ایجاد کرده و برای اولین بار در کشور خدمات NFC را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

یکی از جالب‌ترین و مهم‌ترین کاربرد های NFC، پرداخت پول از طریق گوشی‌های هوشمند است. بر این اساس، کاربر اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را در گوشی ذخیره می‌کند و هنگام خرید، گوشی را به دستگاه NFC ‌خوان نزدیک می‌کند تا پرداخت صورت گیرد.

با مراجعه به سایت شرکت و اینترنت می توانید اقدام به خرید این سیم کارت‌ها کنید. قیمت سیم کارت‌های دائمی این اپراتور نیز ۱۵۶ هزار تومان و قیمت سیم کارت‌های اعتباری آن۲۴ هزار تومان تعیین شده است و هزینه دسترسی به خدمات پایه آنها نیز همانند سایر اپراتورهای تلفن همراه خواهد بود.

در حالی که قرار بود از امروز فروش این سیم کارت‌ها شروع شود. اما با مراجعه به وب‌سایت این شرکت متوجه خواهید شد که تا عملیاتی شدن سیم کارت‌ها این اپراتور راه درازی باقی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم خبر نهایی کردن قرارداد دو اپراتور با ایرانسل را مطالعه نمایید.

پاسخ خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید