تعطیلات کریسمس و شرکت در مهمانی ها و جشن های متعدد خطر دریافت بیش از اندازه کالری و در نتیجه افزایش وزن در مدتی کوتاه را به همراه دارد. با انگیزه مبارزه با این مشکل کمپانی اپل روز گذشته، اعلانی را برای دارندگان اپل واچ ارسال کرد و از آنها دعوت نمود در چالشی که از دوم ژانویه یعنی دوشنبه هفته آینده آغاز می شود شرکت کنند.

چلش سال نو فقط برای دارندگان اپل واچ

در این چالش که «چالش سال نو» (New Year Challenge) اگر کاربران اپل واچ بتواند در هفته اول سال نو هر روز به اهداف تعیین شده، شامل مدت زمان مشخصی تحرک، انجام حرکات ورزشی و ایستادن دست پیدا کند، در انتهای دوره از طرف اپل یک مدال دیجیتالی دریافت خواهد کرد.

علاوه بر مدال مذکور، یک بسته استیکر اختصاصی در اپلیکیشن «iMessage» در اختیار کاربر پیروز قرار می گیرد تا بتواند با استفاده از آنها تجربیات خود از شرکت در این چالش را با دیگران به اشتراک بگذارد.

این اولین بار نیست که کمپانی اپل چالش های مناسبتی را برای کاربران اپل واچ برگزار می کند. پیش از این و همزمان با روز شکر گزاری نیز چالش «Thanksgiving Day 5K» با جایزه ای مشابه در دسترس دارندگان پوشیدنی هوشمند اپل قرار گرفته بود.

اگر این روزها به اپلیکیشن «Activity app» آیفون خود سری بزنید، خواهید دید که بخشی مختص مدال های کسب شده توسط شما اضافه شده است. ضمن این که فضایی خالی برای مدال چالش های در جریان نیز در نظر گرفته شده تا شما را بیش از پیش به شرکت در چالش های سلامتی این شرکت ترغیب کند.

علاوه بر فوایدی چون تناسب اندام و سلامتی برای کاربران، اپل تلاش دارد از طریق راه اندازی چالش هایی از این دست خریداران اپل واچ را به استفاده بیشتر و مستمرتر از گجت خود تشویق نماید.

نظر شما در رابطه با چالش اپل چیست؟ نظرات خود را با دیگر خوانندگان شبکه مگ در میان بگذارید.

پاسخ خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید