یقیناً مستحضر کشمکش های پیرامون بازی پرطرفدار « کلش آف کلنز » هستید؛ در حال حاضر دسترسی به این عنوان موبایلی محدود و دچار اختلال شده است، هرچند که برقراری ارتباط با آن از طریق برخی سرویس دهنده ها همچنان بدون مشکل صورت می گیرد.

اوایل ماه گذشته دسترسی به کلش آف کلنز برای مدتی مسدود شد و امکان ورود با آی پی ایران وجود نداشت؛ در این بین کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای دلیل اتفاق مذکور را اختلال در اینترنت سراسری کشور دانست.

ولی در سوی مقابل معاون قضایی دادستان کل کشور به تازگی اظهار داشت این اختلال ارتباطی با شبکه اینترنت نداشته و به دستور مستقیم کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه صورت گرفته است.

حالا که عملاً دسترسی به این بازی محدود شده و لینک دانلود آن از روی کافه بازار (به عنوان مرجع اپلیکیشن های اندرویدی و همکار رسمی استودیو سوپرسل) حذف شده، مسئولان در مواجهه با اعتراضات کاربران یکی پس از دیگری واکنش نشان می دهند.

روز گذشته کریمی قدوسی اعلام کرد این تصمیم بدون مشورت و اخذ نظر کارشناسی بنیاد ملی بازی های رایانه ای انجام شده و آنها برای رفع این مسئله تلاش خواهند کرد.

تقریباً در بازه زمانی مشابه دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات کشور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اذعان کرد «به دنبال اعتراضات به اختلال بازی کلش آف کلنز، مطالب مطرح شده را پیگیری خواهم کرد و نظرات کاربران را به اطلاع کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خواهم رساند.»

در حال حاضر به نظر می رسد مدیر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و وزیر ارتباطات از نظرات مردم در این رابطه حمایت کرده اند، و باید دید رایزنی آنها با کمیته تعیین مصادیق مجرمانه به چه نتیجه ای خواهد رسید.

پاسخ خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید