کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا

فروم اینترنت اشیا ایران در آستانه دومین سال فعالیت خود، دومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء ایران (IranIoT Conference 2017) را با هدف بررسی آخرین تحولات و روندهای بین‌المللی و داخلی برگزار می‌نماید.

با توجه به برنامه‌‌های توسعه‌ای مرتبط با شهر هوشمند، هوشمندسازی فرآیند تولید تا مصرف انرژی، توسعه کاربردهای‌  IoTدر صنایع نفت‌و‌گاز، خانه هوشمند، حوزه سلامت و… که امروزه بطور جدی در دستور کار بخش‌‌های حاکمیتی و شرکت‌‌های خصوصی کشور قرار گرفته و روند رو به رشد ارتباطات بین‌الملل و شکل‌گیری تعاملات و همکاری‌های بین‌المللی در حال شکل‌گیری، دومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء با محوریت این موضوعات در 2 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

بررسی فرصت‌های تجاری مطرح در حوزه اینترنت اشیاء و چالش‌های امنیتی و پیاده‌سازی این خدمات در ایران، مروری بر تجربیات جهانی در زمینه نقش‌آفرینی شرکت‌های مخابراتی در زنجیره ارزش خدمات مبتنی برIoT، بررسی نقش مدیران فناوری اطلاعات در پیاده‌سازی IoT و هوشمندسازی صنعت و تجزیه و تحلیل آخرین تحولات مطرح در حوزه سیاست گذاری و تنظیم مقررات در حوزه خدمات مبتنی بر IoT از جمله محورهای اصلی این کنفرانس است.

گفتنی است برگزاری نمایشگاه تخصصی “اینترنت اشیاء ایران” طی 3 روز از تاریخ 30 بهمن‌ الی 2 اسفند‌ماه و برگزاری کارگاههای تخصصی از برنامه‌های فروم اینترنت اشیا در جنب این کنفرانس است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت iraniotforum مراجعه و یا با دبیرخانه برگزاری همایش (88513810-021) تماس حاصل نمایند.

یک کامنت

پاسخ خود را بنویسید

لطفا نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید